nedeľa 13. apríla 2014

THIS or THAT tag

Už sme sa dlho nevideli! :-P Tak som sa rozhodla dnes natočiť pár videé toto je prvé z nich a síce tag tak dúfam, že si ho užijete. BTW dosť som sa v ňom vykecala. :-D




2 komentáre:

  1. Skvelé video, ale máš skreslený názor a zlé informácie.
    J.K. Rowlingová si dala iné meno preto, aby predaj nebol ovplyvnený tým, že to je od veľkej spisovateľky. Proste nechcela, aby to súdili podľa autora, ale podľa toho obsahu nezávisle od toho, kto to napísal.
    A to čo si hovorila ty, že si dala chlapské meno preto, lebo muži sú ako autori uznávaní.. Ten dvôvod bol, keď písala Harryho Pottera. Naschvál nepísala celé meno, ale iba J.K Rowling, aby sa nevedelo, či je baba, či chlap, lebo začínala. A keď začínala, tak ženy ako autorky v tomto žánri moc neboli uznávané.
    Tak len toľko som ti chcela povedať. Inač, vážne super video. Niekedy vážne úplne tak isto ako ja, si odpovedala :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak mi boli podané zlé informácie... :-( Ale ďakujem za opravu! :-)))

      Odstrániť