štvrtok 2. januára 2014

Bookshelf tour 2014

Tak a je to tu! Konečne som už aj ja natočila bookshelf tour.  Ak vás zaujíma aké knihy mám v poličke tak neváhajte a pozrite si toto video.


2 komentáre:

  1. Ahoj, tak konečně tedy nějaký slovák s knižním blogem, ne že by jsem to potřebovala, protože česky mluvím ale když jsem byla menší tak jsem tam žila 4 roky. Slovenský jazyk je prostě příjemnější než český, no jo asi nejsem patriotka. Nicméně máš úžasný hlas, úplně mi to přijde jako když mi mamka vyprávěla jako malé pohádky. Také se chystám založit si blog, ale nějak na to není kvůli škole čas :(. Pokračuj prosím dál v natáčení videí, nejradši bych na tvoje nová videa koukala každý den, ale chápu že to asi není z různých důvodů možné např. Škola, ostatní tvoje koníčky atd. Ještě tě kontaktuju na mail abysme spolu mohli ty knížky probírat (bohužel taky nemám zrovna moc známých co by četli.) Jinak moje jméno je Kačka, dala jsem to tady jako anonym protože si nepamatuji moje heslo na účet na Google. Neber tu spisovnou češtinu vážně tohle jsem psala na mobilu tak to má automatické zadávání.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Kačko! :-) Ďakujem ti za komentár a s tým mailom neváhaj a pošli ho! Veľmi rada by som s tebou preberala knihy. :-) Ja som moje videá začala natáčať v septembri... :-D (asi sa mi zdalo, že mám málo učenia do školy) ale zvládnuť sa to v kľude dá ale natáčať môžem len doobeda kým tu mám svetlo. :-) To trošku obmedzuje každopádne dnes bude nové video! :-)

      Odstrániť