streda 13. novembra 2013

Báseň

Ahojte kamaráti dnes sa k vám prihováram s trošku inou tématikou. Jedna z mojich najlepších kamarátiek napísala báseň a chcela by sa o ňu s vami podeliť lebo ju zaujíma váš názor tak nám prosím do komentárov napíšte čo si o nej myslíte. Podľa mňa je ta báseň úžasná!

 Ďakujeme! :-)


Láska


Láska je bolesť, láska je kríž,
radšej sa bež pred ňou skryť.
Skryť sa je najlepší nápad,
nebudú ťa v noci zlé sny mátať.
Nočné mory a starosti,
až ťa budú napádať samé hlúposti.
Hlúposti a sprostosti,
kde asi tak teraz spí?
Najlepšie je byť slobodný
a užiť si život radostný.
Prečo sa mám ja trápiť,
keď ma svet začína k sebe vábiť.
Ja sa nechám doňho vtiahnuť,
a láska sa môže akurát tak stiahnuť.
Nebudem si robiť na čele vrásky,
to nech on si vytrhá všetky vlásky.
Je proste koniec,
už zazvonil aj zvonec.

Lexi

2 komentáre:

  1. Pane Bože !! Tá báseň je úžasná , tvoja kamarátka má talent ako hrom . Určite nech v tom pokračuje :D

    OdpovedaťOdstrániť